Nemokama nuotolinė paskaita „Ką privalo žinoti kiekvienas vaikas/paauglys apie savo mitybą?“

Kviečiame į nemokamą, nuotolinę paskaitą „Ką privalo žinoti kiekvienas vaikas/paauglys apie savo mitybą?“ su gydomosios mitybos specialiste „Gydanti lėkštė“ įkūrėja Ingrida Kuprevičiūtė. 👩‍💻
📆 Birželio 10 d. ⏰17:15 val.
Būtina registracija el. paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. 📧
Kviečiame aktyviai registruotis! 😎

Birželio mėnesio fizinio aktyvumo veiklos

‼️Skelbiama sporto sezono pradžia! 🤸☀️
Registracija tik telefonu nr: 867230763

Paskaita „Dažniausiai pasitaikančių sveikatos problemų sprendimas mitybos pagalba“

‼️ 📢 Kviečiame į nemokamą, nuotolinę paskaitą „Dažniausiai pasitaikančių sveikatos problemų sprendimas mitybos pagalba“ su gydomosios mitybos specialiste „Gydanti lėkštė“ įkūrėja Ingrida Kuprevičiūtė. 👩‍💻
📆 Gegužės 31 d. ⏰17:15 val.

Būtina registracija el. paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.;📧

Kviečiame aktyviai registruotis! 😎

Gegužės 17 diena - Pasaulinė hipertenzijos diena

❤️Kasmet gegužės 17 d. yra minima Pasaulinė hipertenzijos diena ❤️. 2006 m. Pasaulinė hipertenzijos lyga, bendradarbiaudama su Tarptautine hipertenzijos draugija ir kitomis organizacijomis, gegužės 17-ąją paskelbė Pasauline hipertenzijos diena. Tai buvo padaryta norint atkreipti visų pasaulio gyventojų dėmesį ir padidinti jų supratimą apie aukštą arterinį kraujo spaudimą bei jo grėsmingas ir ilgalaikes pasekmes.
Ši liga daugelį metų gali nesukelti jokių klinikinių požymių ir gali būti ilgai nepastebėta. Nematuodamas arterinio kraujo spaudimo žmogus gali ir nežinoti, kad jau serga. Net jeigu liga jau diagnozuota, besimptomė ir beskausmė ligos eiga neskatina paciento keisti savo gyvensenos, atsisakyti žalingų sveikatai įpročių ar vartoti vaistus. Ligos eiga ir baigtis priklauso nuo hipertenzijos sunkumo, trukmės, ją lemiančių mechanizmų ir gydymo veiksmingumo. Nenustačius ligos laiku, toliau progresuoja organų taikinių pažeidimai.
Visi suaugę asmenys be išimties turėtų matuoti arterinį kraujo spaudimą bent 2–4 kartus per metus.
O svarbiausia – paskatinti šalinti rizikos veiksnius:
❤️mesti rūkyti;
❤️laipsniškai mažinti ir stabilizuoti svorį, ypač jeigu yra nutukimas (kartais netekus 5 kg svorio arterinis kraujo spaudimas sumažėja apie 4,4/3,6 mm Hg);
❤️vartoti mažiau alkoholio;
❤️reguliariai mankštintis (vidutinio ar net didelio intensyvumo aerobiniams pratimams skirti 30–60 min. kasdien);
❤️mažinti druskos kiekį maiste (suvartoti ne daugiau kaip 5 g NaCl per dieną, maisto papildomai nesūdyti);
❤️koreguoti mitybos įpročius – valgyti daugiau vaisių ir daržovių (bent 400 g daržovių per dieną), mažiau sočiųjų riebalų rūgščių turinčio maisto ir riebaus maisto, mažiau naudoti produktų, turinčių kofeino, pagal galimybę mažinti lėtinį stresą ir kt. (žemiau esančią nuotrauką pasididinkite ir pamatysite lentelę maisto pasirinkimą sergant hipertenzija).

Paskaita „Sezoninė mityba. Kaip susidaryti subalansuotos ir sveikos mitybos planą dienai ir savaitei?"

‼📢 Nemokama, nuotolinė paskaita ‼📢
Kviečiame registruotis į paskaitą „Sezoninė mityba. Kaip susidaryti subalansuotos ir sveikos mitybos planą dienai ir savaitei?" 🤩📝🍒🥕🍱
📆Gegužės 24 d. ⏰17:00 val.
Ką sužinosime paskaitos metu? 🤓
📍Pagrindiniai sveikos mitybos principai;
📍Mityba pagal sezoniškumą, praktinis jos pritaikymas;
📍Ką pirkti, kokie maisto produktai sveikatai palankiausi, kaip juos atpažinti?;
📍Kokie maisto produktai turi būti kiekvienoje virtuvėje, šaldytuve ir spintelėse, kad pavyktų laikytis mitybos principų?;
📍 Ką ir kaip gaminti, kad mityba būtų subalansuota?;
📍 Kaip tapti savo mitybos specialistu ir pačiam susidaryti mitybos planą.
📧Būtina registracija: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.